niedziela, 19 stycznia 2014

Plany?

Początek nowego roku to całkiem niezły moment na pewne podsumowania i snucie planów. W moim przypadku całkiem nieźle zbiega się to z wejściem w kolejny rok egzystencji, co daje podwójną motywację do podsumowań i planowania kolejnego czasu.

Rok 2014 będzie niezwykle istotny, żeby nie powiedzieć przełomowy. Jeśli uda się zrealizować wszystko co planuję to będzie bardzo dobrze. A co planuję?

1. Przede wszystkim - napisać doktorat. I obronić. W zasadzie za kilka dni moje studia doktoranckie wchodzą w fazę terminalną, więc pisanie doktoratu to, stanowczo, coś co powinienem robić. Na szczęście wszystkie zasadnicze rzeczy które są mi do niego potrzebne mam zgromadzone, co oznacza że nic tylko pisać...

2. Zrobić porządek w warsztacie. To bardzo dobry pomysł, zważywszy co wygenerowało się tam w ciągu ostatniego roku. Poza tym pozwoli mi to poukładać kilka projektów jeśli chodzi o ich stopień zaawansowania i nie tyko. No i przede wszystkim będzie to okazja pozbyć się ogromnej ilości złomu, który po prostu tam zalega i marnuje przestrzeń.

3.Skoro już zrobię porządek warto by było, to co pozostanie po oczyszczaniu pokoju, sensowniej poukładać. W tym celu zakupiłem stoliczki z IKEA, które 'przypadkowo' spełniają wymiarami wymagania RACK 19". Jako że mam trochę RACKowego sprzętu (więcej niż miejsca w szafie) pozwoli to odrobinę się ogarnąć.

4. Mam sporo planów związanych z rekonstrukcją historyczną, o której tutaj coraz więcej. Aktualnie rozpoczynam rekonstrukcję XIII wieku, co jest okazją do poszycia ogromnej ilości ciuchów i zgromadzenia innych rzeczy. Szczegóły na bieżąco :).

5. Mam też kilka planów związanych z realizacją sprzętu audio, jednakże o tym mówić będę dokładniej jak przyjdzie odpowiedni moment.

Bardzo skrótowo i pobieżnie :).

2 komentarze: